Subject: Raamlepingu maksumus on täitunud „Sülearvutite ja tahvelarvutite ostmine ja rentimine raamlepinguga“, viitenumber 263728 Osas 1
From: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
To: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
Cc: "RIT kliendihaldus", "info - RIT" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 17:29:47 +0200

Tere!

Osalesite Riigi IT Keskuse korraldatud keskses hankes „Sülearvutite ja
tahvelarvutite ostmine ja rentimine raamlepinguga“, viitenumber 263728
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/5824420/general-info>
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/5824420/general-info .

Keskses hankes osales 155 kohustusliku keskse hankega seotud hankijat ja
12 ühishankijat.

Juhime tähelepanu, et viidatud riigihanke osa 1 raamlepingu nr
5-3/24-0023-1 eeldatav maksumus on täitunud ja selle osa alt minikonkursse
enam teha ei tohi.

Raamlepingu nr 5-3/24-0023-1 punkti 4.4 kohaselt on tellijate poolt
sõlmitavate hankelepingute maht piiratud raamlepingu eeldatava maksumuse
täitumisega, seetõttu palume riigihanke 263728 osa 1 all:

1.	18.11.2024 seisuga ettevalmistamisel olevad minikonkursid
kustutada ja avaldada need juba uue keskse hanke „Sülearvutite ja
tahvelarvutite ostmine ja rentimine raamlepinguga (minikonkursid)“,
viitenumber 281819
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/7544244/general-info>
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/7544244/general-info
alt.
2.	18.11.2024 seisuga avaldatud minikonkursid saate lõpuni menetleda.

Käesolev teade ei puuduta hankijaid, kes on liitunud Riigi IT Keskuse
arvutitöökoha teenusega, neile hangib vajalikud vahendid Riigi IT Keskus.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.